HomeMemberlistCalendarFAQSearchUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 YOUTUBE

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15  Next
AuthorMessage
wasted
Perfection-
avatar

Posts : 2158
Reputation : -19
Join date : 2010-07-29
Age : 26

PostSubject: Re: YOUTUBE   Mon 27 Feb 2012, 7:11 pm




prolly all seen it, but my god its so awesome. my rips hurt xD lol! lol! lol!

_________________


(-(-(-(-_(*-_-)_-)-) (>^_^)> }i{

this is my gang...dammit Kurt quit chasing that butterfly
Back to top Go down
gaaRa
Th3 GiMp
Th3 GiMp
avatar

Posts : 1096
Reputation : -21
Join date : 2010-11-24
Age : 25
Location : Malta

PostSubject: Re: YOUTUBE   Mon 27 Feb 2012, 11:06 pm

omfg hahahah xDD

_________________
Back to top Go down
dice
- Giver o' Titles -
- Giver o' Titles -
avatar

Posts : 3003
Reputation : 728
Join date : 2009-11-22
Age : 27
Location : Belgrade, Serbia

PostSubject: Re: YOUTUBE   Tue 28 Feb 2012, 12:34 am

lol'd

_________________
Back to top Go down
Pr0noob
Harrrr Harrrr!
avatar

Posts : 764
Reputation : -27
Join date : 2011-06-24
Age : 26
Location : The Haxorland

PostSubject: Re: YOUTUBE   Tue 28 Feb 2012, 7:23 am

hahaha yeah that one is cewl!!

_________________
Back to top Go down
w00t
Gangbang Style
avatar

Posts : 3247
Reputation : -41
Join date : 2009-11-22
Age : 26
Location : Slovenia

PostSubject: Re: YOUTUBE   Thu 08 Mar 2012, 10:25 pm



share bitches

_________________
Back to top Go down
wasted
Perfection-
avatar

Posts : 2158
Reputation : -19
Join date : 2010-07-29
Age : 26

PostSubject: Re: YOUTUBE   Sat 17 Mar 2012, 1:31 pm




love this song xD also 1.20 looks like the guys fucked once he jumps into the sea.. SHARK D:

_________________


(-(-(-(-_(*-_-)_-)-) (>^_^)> }i{

this is my gang...dammit Kurt quit chasing that butterfly
Back to top Go down
EDi

avatar

Posts : 1856
Reputation : 0
Join date : 2009-11-22
Age : 23
Location : Suomi/Finland

PostSubject: Re: YOUTUBE   Sun 18 Mar 2012, 10:55 am

Yeah! Razz We used to sing that in 5th and 6th grade but just original version Very Happy

_________________

Back to top Go down
zomeone
- First matey -
avatar

Posts : 1993
Reputation : 0
Join date : 2009-11-28
Age : 27

PostSubject: Re: YOUTUBE   Sun 18 Mar 2012, 11:00 am

That Kony shit is so fake lol.

_________________
Cry till you drown yo face...
I was raised by snakes, i lie all the time.


Back to top Go down
w00t
Gangbang Style
avatar

Posts : 3247
Reputation : -41
Join date : 2009-11-22
Age : 26
Location : Slovenia

PostSubject: Re: YOUTUBE   Sun 18 Mar 2012, 12:13 pm

yeh well i do agree that he should be taken down but thats where it stops Smile

_________________
Back to top Go down
wasted
Perfection-
avatar

Posts : 2158
Reputation : -19
Join date : 2010-07-29
Age : 26

PostSubject: Re: YOUTUBE   Sun 18 Mar 2012, 12:54 pm

ofcourse he should. all that shit thats going on out there. -__- should of happened sooner.

_________________


(-(-(-(-_(*-_-)_-)-) (>^_^)> }i{

this is my gang...dammit Kurt quit chasing that butterfly
Back to top Go down
w00t
Gangbang Style
avatar

Posts : 3247
Reputation : -41
Join date : 2009-11-22
Age : 26
Location : Slovenia

PostSubject: Re: YOUTUBE   Sun 18 Mar 2012, 4:42 pm

the funny thing is that when you watch the video it sounds like omg fuck that bitch up thats why i posted the video but if you go a lil more into it kinda loses its flare

_________________
Back to top Go down
Dark*E
Harrrr Harrrr!


Posts : 370
Reputation : -1
Join date : 2010-11-27
Age : 27
Location : on the couch

PostSubject: Re: YOUTUBE   Sat 24 Mar 2012, 9:08 pm

http://www.youtube.com/watch?v=RWF86D_UNxc
I lold
Back to top Go down
dice
- Giver o' Titles -
- Giver o' Titles -
avatar

Posts : 3003
Reputation : 728
Join date : 2009-11-22
Age : 27
Location : Belgrade, Serbia

PostSubject: Re: YOUTUBE   Sun 25 Mar 2012, 4:20 am

bwahahaha epic! xD

_________________
Back to top Go down
Pr0noob
Harrrr Harrrr!
avatar

Posts : 764
Reputation : -27
Join date : 2011-06-24
Age : 26
Location : The Haxorland

PostSubject: Re: YOUTUBE   Wed 04 Apr 2012, 10:09 am

http://www.own3d.tv/video/11798/Quake_Lessons

I think you guys might learn something from this vid, specialyl point 6 Razz. nah i just had to lol at that one Razz
Back to top Go down
dice
- Giver o' Titles -
- Giver o' Titles -
avatar

Posts : 3003
Reputation : 728
Join date : 2009-11-22
Age : 27
Location : Belgrade, Serbia

PostSubject: Re: YOUTUBE   Wed 04 Apr 2012, 10:46 am

flash player won't load it Sad

_________________
Back to top Go down
w00t
Gangbang Style
avatar

Posts : 3247
Reputation : -41
Join date : 2009-11-22
Age : 26
Location : Slovenia

PostSubject: Re: YOUTUBE   Thu 12 Jul 2012, 1:31 pm

would you look at this!



dont know if you seen this or not but its new to me Smile

_________________
Back to top Go down
Pr0noob
Harrrr Harrrr!
avatar

Posts : 764
Reputation : -27
Join date : 2011-06-24
Age : 26
Location : The Haxorland

PostSubject: Re: YOUTUBE   Thu 12 Jul 2012, 1:41 pm

@dice wrote:
flash player won't load it Sad


_________________
Back to top Go down
Pr0noob
Harrrr Harrrr!
avatar

Posts : 764
Reputation : -27
Join date : 2011-06-24
Age : 26
Location : The Haxorland

PostSubject: Re: YOUTUBE   Thu 12 Jul 2012, 3:51 pm

I prefer this =D


_________________
Back to top Go down
dice
- Giver o' Titles -
- Giver o' Titles -
avatar

Posts : 3003
Reputation : 728
Join date : 2009-11-22
Age : 27
Location : Belgrade, Serbia

PostSubject: Re: YOUTUBE   Thu 12 Jul 2012, 5:28 pm

@Pr0noob wrote:
@dice wrote:
flash player won't load it Sad


would you look at that, it loaded now. old gold Very Happy

thanks anyway Smile

_________________
Back to top Go down
ParaPeet
"The Town Drunk"



Posts : 1683
Reputation : 26
Join date : 2009-12-23

PostSubject: Re: YOUTUBE   Thu 12 Jul 2012, 7:11 pm

Yeah, It's a classic Smile
Back to top Go down
w00t
Gangbang Style
avatar

Posts : 3247
Reputation : -41
Join date : 2009-11-22
Age : 26
Location : Slovenia

PostSubject: Re: YOUTUBE   Fri 20 Jul 2012, 9:06 am



just found this after a long time... still funny Very Happy

_________________
Back to top Go down
dice
- Giver o' Titles -
- Giver o' Titles -
avatar

Posts : 3003
Reputation : 728
Join date : 2009-11-22
Age : 27
Location : Belgrade, Serbia

PostSubject: Re: YOUTUBE   Fri 20 Jul 2012, 5:05 pm

lol'd

_________________
Back to top Go down
wasted
Perfection-
avatar

Posts : 2158
Reputation : -19
Join date : 2010-07-29
Age : 26

PostSubject: Re: YOUTUBE   Fri 27 Jul 2012, 5:55 pm

http://www.youtube.com/watch?v=90GzupH8Td4

stumbled across this.

_________________


(-(-(-(-_(*-_-)_-)-) (>^_^)> }i{

this is my gang...dammit Kurt quit chasing that butterfly
Back to top Go down
dice
- Giver o' Titles -
- Giver o' Titles -
avatar

Posts : 3003
Reputation : 728
Join date : 2009-11-22
Age : 27
Location : Belgrade, Serbia

PostSubject: Re: YOUTUBE   Fri 27 Jul 2012, 7:02 pm

sux

_________________
Back to top Go down
Dr@Gon!Z
The Crap
The Crap
avatar

Posts : 135
Reputation : -8
Join date : 2012-07-24

PostSubject: Re: YOUTUBE   Fri 27 Jul 2012, 7:12 pm

Heyoh! Keyoh mama me aayoh Razz

_________________


[15:38] CandyGirl: i think u react cute
[15:38] CandyGirl: so ur cute
[15:38] CandyGirl: ^.^
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: YOUTUBE   

Back to top Go down
 
YOUTUBE
View previous topic View next topic Back to top 
Page 12 of 15Go to page : Previous  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15  Next
 Similar topics
-
» Who's the Best on YouTube?
» a very stupid youtube troller
» Starting youtube channel
» Simpsons + Wow = YouTube
» YouTube's funny fail :P

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
nQe Clan ::  Public Forum :: Chat-
Jump to: