HomeMemberlistCalendarFAQSearchUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Changes in clan!

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
zomeone
- First matey -
avatar

Posts : 1993
Reputation : 0
Join date : 2009-11-28
Age : 27

PostSubject: Re: Changes in clan!   Tue 31 Aug 2010, 10:09 am

@ParaPeet wrote:
I wouldn't give my number to any of you noobs too. Damn oversexed stalkers!

you will have to give me when im in holland. D:

_________________
Cry till you drown yo face...
I was raised by snakes, i lie all the time.


Back to top Go down
dice
- Giver o' Titles -
- Giver o' Titles -
avatar

Posts : 3008
Reputation : 729
Join date : 2009-11-22
Age : 27
Location : Belgrade, Serbia

PostSubject: Re: Changes in clan!   Tue 31 Aug 2010, 11:53 am

@ShadoW wrote:

pwnd

_________________
Back to top Go down
Ex!le



Posts : 340
Reputation : 0
Join date : 2009-11-22
Age : 24
Location : England

PostSubject: Re: Changes in clan!   Tue 31 Aug 2010, 3:24 pm

lol who was askin for her number?
Back to top Go down
dice
- Giver o' Titles -
- Giver o' Titles -
avatar

Posts : 3008
Reputation : 729
Join date : 2009-11-22
Age : 27
Location : Belgrade, Serbia

PostSubject: Re: Changes in clan!   Tue 31 Aug 2010, 3:50 pm

@Ex!le wrote:
lol who was askin for her number?

read
http://nqe-clan.forumotion.net/chat-f1/holidays-t290.htm

_________________
Back to top Go down
ShinaTo

avatar

Posts : 45
Reputation : 0
Join date : 2010-06-11
Age : 29
Location : Gemany

PostSubject: Re: Changes in clan!   Wed 01 Sep 2010, 8:42 pm

it funny... para all the time wanna see my boobs and now where u all against me he stay on my side i think..

i made much for clan.. i come on whenever i had time, after work, before work...i have working days between 12 and 16 hours
and i play with u cuz i dont wanna fuck off against u and i wanna play with u good team...

Back to top Go down
ParaPeet
"The Town Drunk"



Posts : 1698
Reputation : 26
Join date : 2009-12-23

PostSubject: Re: Changes in clan!   Thu 02 Sep 2010, 10:22 am

Meh, I don't pick sides. I also don't really wanna see your boobs. Razz But yeh, just people saying you are a guy. Yeh maybe, I dunno. I don't see any reason why you would lie about your sex because that would be something only a 10 year old would do and you don't act like a guy at all. In my oppinion seriously asking for a phone number just goes to far. You don't give you phone number to random people on the internet ofcourse unless you know them very well. So that is kinda wrong. Asking to go on mic because some people are paranoid.. okay, I get that.
I am also pretty sure that if you said you were a guy nobody would suspect you to be a girl, so its kinda sexist. But who cares really. Also with the inactivity you have I don't think you would make it in this clan because they want people who are very active.
Most clans do, so it will be a bit hard to join one. Maybe you should try to join a club instead to play scrims. It's less serious business. Razz
Back to top Go down
zomeone
- First matey -
avatar

Posts : 1993
Reputation : 0
Join date : 2009-11-28
Age : 27

PostSubject: Re: Changes in clan!   Thu 02 Sep 2010, 11:09 am

Thing is, that your msn proved that you're a boy. That's all. Your avatar was your "brother" 's picture etc. etc.\

So yeah seems like your a bad liar.

_________________
Cry till you drown yo face...
I was raised by snakes, i lie all the time.


Back to top Go down
dice
- Giver o' Titles -
- Giver o' Titles -
avatar

Posts : 3008
Reputation : 729
Join date : 2009-11-22
Age : 27
Location : Belgrade, Serbia

PostSubject: Re: Changes in clan!   Fri 17 Sep 2010, 12:32 am

i was lazy enough to create new topic so i ask it here

what happened to our banner?

and ill come on xfire within few days i hope, im ill now and doc said i must lay down in bed...
good thing i have wireless keyboard and mouse Very Happy

_________________
Back to top Go down
wasted
Perfection-
avatar

Posts : 2167
Reputation : -18
Join date : 2010-07-29
Age : 26

PostSubject: Re: Changes in clan!   Fri 17 Sep 2010, 4:38 am

Haha, get better soon dicey I love you
Back to top Go down
EDi

avatar

Posts : 1856
Reputation : 0
Join date : 2009-11-22
Age : 23
Location : Suomi/Finland

PostSubject: Re: Changes in clan!   Fri 17 Sep 2010, 9:01 am

To banner, it changed Very Happy As I think I created topic xd and well yeh, get better soon Smile)

_________________

Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Changes in clan!   

Back to top Go down
 
Changes in clan!
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» New CLAN : Brutes_NeVeR_DIE
» Omicron Provisional Galaxy of Clan Blood Spirit
» Clan Skryer 2250
» Clan Eshin 2000 pts
» Clan | Die alten Haudegen

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
nQe Clan ::  Public Forum :: Chat-
Jump to: